Kedd

A keddeket valamiért szeretem nagyon. Mindig keddenként voltak a csoportok, most keddenként jönnek a Kliensek, és sok éve volt egy egész hosszú időszak, hogy minden héten kedden összefutottam valaki rég nem látott ismerőssel. Ezeket nagyon szerettem, örültem, amikor valakivel keresztezzük egymás útját csak úgy véletlenül.
És újabban megint keddenként bukkannak elő ismerősök, annyira vicces! Múlt héten délelőtt a villamoson összefutottam Adri pasijával, majd Adrival ebédeltem, és délután újra egy villamoson mentünk a sráccal :D És már idén több hasonló keddi meglepetésember bukkant fel, de sajnos nem jegyeztem meg őket.

Update: már majdnem vége lett a napnak, és akkor meglett a mai meglepi ember: Piroska, még az előző életemből. Egymás mellett parkoltak a biciklijeink (ezt így kell ragozni?) a Budagyöngye előtt, és egyszerre értünk oda kioldani a lakatokat - tökre megörültünk egymásnak. Azt hiszem az is menő ezekben a keddi találkozásokban, hogy annyira spontán módon történnek egy mp alatt, hogy nincs idő a zavarnak megérkezni, és tök fesztelenül tudok beszélgetni.
Mondjuk napközben a 105-ösről pont ott szállt le Frenk, mint ahol én felszálltam, szóval ő lett volna a back up keddi meglepi, de az sántított volna, mivel nem kölcsönös az ismertség.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év