Nehezen

Olyan nehezen állok neki írni, pedig lenne miről és kellene is. De..... de nem tudom. Estére már hányok a laptoptól, úgy vagyok vele, hogy ne kelljen bekapcsolni, nem bírom még tovább nézni. Meg érzem megint, hogy félek az írástól, félek belemenni az érzésekbe, félik belegondolni a dolgokba - eh.
Tavaly már elkezdtem egy happyness jar-t, nagyon jó volt év végén a számadásnál elolvasni a cetliket - bár eléggé domináltak benne a T-s pillanatok. Idén is terveztem folytatni, eddig kb 2 cetli került bele, pedig ennél azért jóval több szuper pillanat volt.
Volt kb. 2 hete a Parkban Hiperkarma koncert - az az este pl. happyness jar-ba való. Sikerült úgy intézni (saját érdekeket figyelembe véve, hoppá!), hogy ne legyen nálam egy laptop sem, pedig aznap kettővel csapattam, elindultam időben munkából, és már nem jöttem haza, hanem egyből a Parkba. Tudtam, hogy Dávidék ott lesznek, de szerettem volna vinni magammal valaki barinőt, de akiket hívtam, ők nem tudtak jönni. A jegypénztárnál, ahogy álltam teljesen megcsapott a fesztivál hangulat: lemenő nap, meleg, lazán öltözött mosolygós kedves emberek, állunk sorba jegyért, ajjjj de jó is ez benne. Odajött egy srác, hogy van felesleges elővételes jegye, ami ugyan 2000 Ft volt, de valami szuperjófejséggel volt megáldva, és mire felváltottam az ötezresemet, már csak ezret kért érte. Befelé menet megkocogtatta a vállam Adri, pont akkor érkeztek ők is az emberével, akinél elsőre szimpibb ember alig van és hát nagyon megörültem nekik. Aztán a zene is jó volt, Bérczesi most nagyon jól énekelt szerintem, a végén tök jó számok voltak még, úgyhogy táncikáltunk Dávidékkal, beszélgettem még nagyon jót vele is, meg Petivel, szóval minden szinten nagyon feltöltős este volt.
Tegnap meg találkoztam egy kávéra és egy sütire egy tinderes fiúval (férfival), amiből egy 6.5 órás nonstop beszélgetés lett. Azóta meg nem írt.
Ilyenkor mi van, kérdem én.

Megjegyzések

  1. Azon a Hiperkarmán mi is ott voltunk a Rádióssal :)

    VálaszTörlés
  2. De vicces! És ugye hogy milyen nagyon jó koncertet adtak?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év