A zebrán

A reggeli álomhoz némi adalék és a keddi meglepi ismerőssel találkozást erősítendő: reggel késésben voltam KG-től, gondolkodtam, hogy a Móricztól gyalogoljak vagy az Újbuda megállótól, aztán Újbudáig mentem, és a zebrán hallom, hogy valaki mondja a nevem (halkan, távolról, nem is voltam biztos benne. Azaz ésszel nem tudtam, füllel nem hallottam ki a zajból, inkább csak éreztem, hogy valaki szól). M anyukája volt, szívecske-szívecske, nagyon jó volt látni. Megöleltük egymást kétszer, beszélgettünk, őszintén, szeretettel, törődéssel, nem kozmetikázva a dolgokat, de egymást végtelenül szeretve. Elképesztően jó érzés volt. Annak ellenére, hogy több mint 5 éve nem vagyunk már egymás életének rendszeres szereplői, de azt éreztem, hogy a kapocs erősebb, mint a távolság. És hogy szeretjük egymást, értjük egymást és közünk van egymáshoz, mese nincs.

Nagyon sokat jelentett, hogy találkoztunk és nagyon hálás vagyok, hogy őt ismerhetem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év