Napfelvidító telefon

- szia, X.Y. vagyok a Mammut Vistából, és a repjegyeddel kapcsolatban hívlak. Viszont olyan ismerős a neved, nem lehet, hogy korábban velünk utaztál Damaszkuszba? 

- szia, öööö, nem utaztam Damaszkuszba. De várjál, a neved nekem is rémlik.... jesszusom, azt hiszem tudom, ki vagy: 10 éve Te intézted a karácsonyi új-zélandi utunkat.

- igen!! Emlékszem, pont dec. 24-én indultatok.... Akkor Te vagy az tényleg. Emlékszem rád! És gondoltam, hogy kizárt, hogy ilyen névvel egy másik utas foglalna jegyet. De szerintem voltatok aztán Damaszkuszban is...

- úúú, igen, tényleg voltunk aztán ott is. De azt tök elfelejtettem, hogy Rajtatok keresztül intéztük. De vicces!

Szóval nagyon durva, hogy a repjegyintéző csajszival emlékeztünk egymásra 10 év távlatából, és úgy beszélgettünk, mint valami ezer éves haverok. És a beszélgetés közben egyszer csak beúszott, hogy hogy néz ki, milyen a haja, az arcbőre, milyen az arca. Viszont, hogy voltam Damaszkuszban, azt olyan szinten kitöröltem, hogy őrület, egyáltalán nem rémlett, hogy melyik országban van, hogy lehet hogy ezt elfelejtettem - olyan érdekesen működik a memória.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év