Bagatell

Mindig megijeszt ez a nagy üres textbox, ami itt vár egy új bejegyzés megkezdésekor.
De nem ijedezek sokáig, inkább az időnyomásnak engedve, gyorsan összeszedem, hogy milyen to do listám van péntek du 3-ig. Szigorúan nem fontossági sorrendben.

-  autót elvinni valaki karosszérialakatoshoz, merthogy múlt héten megtörtem a játékautót. Nagyon megijedtem, mert noha nyitva volt a szemem, a vezetésre figyeltem és kinéztem a szélvédőn, de nem láttam, hogy megáll az előttem levő és beleszálltam. Az a para, hogy pont ugyanennyi erővel el is üthettem volna valakit, és ez az igazán ijesztő, hogy ennyin múlhat egy elütés is. Brrrrr. Baj nincs, csak az autók megtörve és a vezetési tudásomba vetett hit kicsit megcsappant. De terápiás céllal már azóta kétszer átmentem ugyanazon a kereszteződésen.

- szakdolgozó csajszi irományát elolvasni. Ötödszörre kb. És úgy, hogy amit eddig kommentáltam neki, arra nem reagált érdemben, ellenben leadás előtt 2 nappal jelentkezik mindig, ezt szeressük kifejezetten.

- könyvet venni, Budapest Noir lett a szerencsés nyertes. Könyv formában, nem akarok ezért ekönyv olvasót venni, nem akarok képernyőt bámulni, nem akarok töltőkkel baszakodni és kütyükre vigyázni. A másik, a Szabadesés már kikészítve. És egy napló vagy jegyzetfüzet. 

- a holnapi és a csütörtöki napot túlélni. Holnap 2 interjú (most én interjúztatok), azokra felkészülni, az 5 elemzést átolvasni, lényeget megpróbálni memorizálni belőlük. A többi 2 jelentkezőt visszahívni. Csapatgyűlést tartani, céges fotózáson nagyon őszintén és nagyon kipihenten mosolyogni. Csütörtöki napon nagyon koncentrálva a lényeget elmondani az 5 db hasonló felépítésű prezikből, úgyhogy az elmúlt napokban 5 másik ilyen elemzést prezentáltunk le. Magyarul 10x készült ugyanaz a struktúrájú elemzés, csak mások a márkák benne, más a kategória és más a tanulság. Olyan szinten keverednek már, hogy az bámulatos. Mondjuk az is bámulatos, hogy ott a helyzetben mégis emlékeztem a mondandóra.

- igazolványokat, repjegyeket beszkennelni, nyomtatva elvinni és magamnak elküldeni emailben. Csütörtök este check-in-t megcsinálni.

- szomszédot megkérni a virágöntözésre, a lakáspátyolgatásra és hogy kapcsolja fel a fűtést, mielőtt a távollét alatti drága szállóvendég megérkezik.

- túrasálat venni - olyat, ami, ha akarom, sapka, ha akarom, sál, ha kell, maszk, meg még mittoménmi.

- kék körömlakkot venni. Tudom, ez a faszság kategória, de amikor sok az agybaj, akkor olyan jó megélni ilyen minimál dolgokban a szabadságot. Soha nem volt még kék körömlakk a lábamon (kezemen se), de az egyik hétfői preziben az egyik képen egy kékre lakkozott kezű nő volt, annyira menőn nézett ki, hogy ott beúszott, hogy ilyet szeretnék.

- SD kártyá(ka)t kölcsönkérni / venni a kölcsön fényképgépbe, fejlámpában az elemeket kicserélni. Akksikat feltölteni.

- müzliszeleteket venni, otthonra tartós tejet és fagyasztóba kenyeret a legkedvesebb szállóvendégnek.

- felhúzni otthon az ágyneműket, kicsit elpakolni és törölközőt kitenni

- lakcímeket kiírni a képeslapoknak

- testsúlyt mérni és körméreteket. Mónival megbeszéltük, hogy elkezdünk odafigyelni az étkezésekre és a sportra, cél a kilókban és cm-ben mért fogyás, mert a szitu tarthatatlan. Ő már most kezdi a héten, én majd decemberben itthon, de remélem a túrák, a hideg, a természetközelség, és az állandó hátizsák hordás azért elkezdi a zsírbontást.

- lakásbiztosítást előkeresni és befizetni. És reménykedni, hogy most nem érkezik az odaút első átszállásakor a hívás, hogy csőtörés van nálam, és ázik az alattam lakó. Még jó, hogy a vízóra és a zárókar a folyosón van.

- ma este még Kliens, holnap kamarazene, holnapután este kozmetikus (viszlát bunda), péntek reggel fodrász (viszlát lenövés).

- megagiga kérdőívből a 400 valahány állítást kommentálni, újakat javasolni, a nem differenciáló, ismétlődő állításokat kivenni. A 10 perce kapott pályázati anyagban átnézni az árazást.

Szerintem bele fog férni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év