Klugscheißer

Naaszongyahogy:

What's one of your worst habits?

Ajajaj. Mert ugye, mi a worst, vagy kinek a legrosszabb, legidegesítőbb? Van jó sok rossz szokásom, de ami most eszembe jut, hogy nagyon nem szeretem magamban, az az okoskodásra való erős késztetés. Annyiszor közbeszólok, hogy elmondjak valamit, vagy beleszólok társalgásba, mert valamire tudom a választ, jaaaaj, ez annyira kínos. Meg hogy engem idegesít kurvára, szegény többiek! És az a legbénább, hogy tudom, hogy bírok okoskodni, százmilliószor megfogadtam, hogy nem teszem, és mégis... ott a szituban tökre nem jut eszembe, csak miután már megtettem, akkor tűnik fel, hogy bakker, ez megint az volt, méééénem tudtam csendben maradni inkább.
Utólag és előre is elnézést a múlt- és jövőbeli okoskodásokért, próbálom nem tenni.

És eszembe jutott még egy... közbevágok csomószor, amikor más beszél. Sőt, mások helyett szoktam befejezni a mondatát! Ez is rém kínos, utálom, Anyukám teszi sokszor, és nála is iszonyúan idegesít (merthogy sokszor egyáltalán nem azt akarom mondani, ahogy ő befejezi a mondataimat), és erre tessék, átveszem, sőt, professzionális magasságokba emelem. Régen ezt nem tettem, aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy közbe-közbevágok, és ez így maradt. Szörnyű. Hogy kell ilyen idegesítő és általam sem szeretett szokásoktól megszabadulni?

Megjegyzések

  1. Ezeket én is csinálom, mindkettőt. De nekem vannak sokkkkkal idegesítőbb szokasaim, beza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) és vajon ezeket jól ítéljük meg? Nem vagyunk magunkkal sokkal szigorúbb bírák mint másokkal? Azért jutott ez eszembe, mert a kk-on történő hozzáfűzéseidet érdekes és fontos adaléknak szoktam érezni, és semennyire sem okoskodó belekotyogásnak... bezzeg ha én mondok valamit, ott rögtön bekapcsol a belső vészmadár, hogy hagyjam abba azonnal az okoskodásokat.
      Ugyanitt sokkkkkkal idegesítőbb szokások is jöhetnek!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év