A diéta



hatása szerint az is, hogy ma Királyi Bélpalotának olvastam egy épület feliratát, és ezen aztán röhögőgörcsöt kaptam. Már nagyon rég volt ilyen, hogy újra és újra elkezd rázni a nevetés, folyik a könnyem és nem tudok uralkodni az arcizmaimon.
Azon meg most nevetgélek, hogy így estére már nem is tűnik viccesnek a Bérpalota-Bélpalota csere, de délelőtt egymagam ezen hosszú perceken át röhögcséltem a Ferencieken.

Belülről meg ilyen gyönyörű, őrület!


Megjegyzések

  1. Tulajdonképpen milyen diéta?:)

    VálaszTörlés
  2. Ötelemes étrend a becsületes neve, kínai orvosláson vagyis szemléleten alapul - de nem is ez a jó benne, hanem, hogy szezonális, könnyen emészthető ételekből áll és mindennek teljesen új íze van (ahhoz képest, amiket én eddig ettem). Írni fogok róla!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év