Álom

Tegnap azt álmodtam, hogy reggelre felébredve beszakad a plafonom. A ferde falak először csak hámlottak, úgy látszott, mintha készülne szétszakadni, le lehetett húzni róla rétegenként a falat. Most nem logikus, sem érthető, de ott az volt. Aztán a hálómba a padlásról beszakadt egy kurva nagy súly, mintha egy ólom boxzsák lett volna, fekete henger, az beszakadt a falon át. Nem volt ijesztő, vagy ilyesmi, csak néztem, hogy hoppá, ehhez milyen szakembert hívjak, meg hogy kell majd újracsinálni a plafont és a falakat. Tudtam, hogy a padláson ilyen súlyok vannak, csak azt gondoltam, elbírja a plafon meg a tető.
Közben felmondtam álmomban az ügynökségnél, mert el fogok kezdeni egy másik helyen dolgozni, heti 3 napban (mint fő előny, de hát ez ugye pont nem lenne érv), de gyanús volt álmomban is, hogy itt valami nem stimmel.
És szintén még álomban elkezdtem azon morfondírozni, hogy nem lehet véletlen, hogy felmondok és akkor szakad be a plafon.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év