K3

A hegyről írás helyett inkább képek.

a csapatról csak ilyen képet merek feltenni :) meg a Kamaz


ez egy olyan magas sátor, amiben fel tudtunk állni


Ala-kul tó


ott aludtunk


az út itt balra a kisebb köves rész

Szóval ez a hegy, meg pláne ez a tó ez valami csoda volt. Percenként változott az időjárás, percenként változott minden. A levegő, azaz az oxigén érezhetően kevesebb volt, én a sátorban fekve is ziháltam. Eleve úgy értem fel, hogy erőm végén voltam és már borzasztóan vártam a megérkezést. 1100 métert jöttünk felfelé a nagyját 7 km-en belül, szóval őrült módon emelkedett az út végig. Felhoztam pár követ, elmentem kicsit messzebb a táborhelytől, leültem egy kőre, néztem a vizet és sírtam és kimondtam pár fontos dolgot és remélem, letettem pár dolgot, amik már nem fontosak. 

Megjegyzések

  1. Olyan jó hogy belevágsz ilyenekbe...én olyan beszari vagyok,hogy csak ülök otthon és a panelfalakat bámulom...De vidáman,az igaz 😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom... lehet, én ahhoz vagyok beszari, hogy otthon üljek és magammal együtt nézzem a falakat.

      Törlés
  2. Csodaszép helyek!!! Kedvet kaptam én is :) Remélem nem leszek nagyon öreg amikor visszakapom a saját életem és el tudok menni erre fele én is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év