Blogverem #12

Tegnap még este írtam egy második posztot is, ami a mai lett volna a testképzavaros beszélgetésekre reagálva maximális érintettként - aztán valahogy mára már nem tűnik fontosnak :) de majd kiteszem, ha fontosnak érzem újra. 

De inkább azt írom, hogy egyrészt tegnap este, ahogy átlendültem 11 körül a holtponton, olyan éber lettem, hogy 2-kor még full agykapacitással léteztem és alig tudtam magam ágyba tenni. Aztán reggel váratlanul f8-kor kipattant a szemem, hogy heló napsütés, menjünk akkor futni, ne csak kaja oldalról legyenek itt a megszorítások, hanem toljunk mellé mozgást is. Felmentem a HHH panoráma körre, az kb a legjobb rész itt Budapesten a napközbeni futásra, mondjuk most határozottan túl hosszúnak éreztem, és lassú is voltam, de minthogy ma volt az újrakezdés vol. 47351, ez pont belefér, és a lényeg a kintlét + jóérzés + mozgás kombója volt amúgy is. Ott egyébként nem szokott térerő lenni, de most végig tudtam telefonról zenét hallgatni, úgyhogy kortárs alti magyar zenekarok szolgáltatták a talpalávalót. Pl ez ment többször is, most az egyik nagy kedvenc, hétvégén is csomószor hallgattam, és meg voltam győződve, hogy ez egy vidám dal, amíg el nem kezdtem figyelni a szövegre.

Amúgy az egyik ok, amiért nem posztoltam a testkép nyűgöket, hogy tök sok kritikát kaptam Anyukámtól régebben (de most is), hogy milyen nagydarab vagyok (nem ezekkel a szavakkal, de ezzel a jelentéssel), de hogy közben meg egyszerűen egy cuki néni lett idős korára, aki nagyon vicces, nagyon gondoskodó, nagyon együttműködő a minden egyéb bosszantó dolga mellett, és csomó gondja van saját magával, csak neki szegénynek még eszközei sincsenek rá meg igazi rálátása - na és hogy nem akarok már ilyeneket felhánytorgatni, meg másra mutogatni, tudom, hogy honnan jön a zavar és azt gondolom ennyi év terápia után már minden eszközöm megvan a kezelésére, és akkor hajrá. Igen, csomó szégyen és csomó rosszérzés van még bennem, és ezzel kell élnem, és ezek visszahúznak csomó szituációban, és arra megy el az energiám, hogy tompítsam ezeket a rossz belső hangokat - de ok, ez van. Másnak meg más van a puttonyában.

Megjegyzések

  1. Ezt a számot én is nagyon kedvelem és valóban mély mondanivalója van.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év