Blogverem #6

Nem tudom, mit véthettem a Spotify szakképzett dj-i ellen, de ma reggel ez a heti kaland fogadott:

  • Elmegyek én mulatni - Kis Grófó
  • Európa - Varga Miklós
  • Érintő - Ákos
  • Angyalbőrben - Moho Sapiens
  • Tinédzser l'amour - Szandi
  • Álomhajó - Carpe Diem
  • Bikiniki - Polgár Peti
  • Utcára nyílik - MC Hawer és Tekknő
  • Mizu - Fluor
  • Boldog Születésnap - Prosectura
  • ...

NEM.
ÉR.
TEM.

Pedig múlt héten istibizi csak Csaknekedkislányt hallgattam, This is Bach-ot, Corellit, Nouvelle Vague-ot, Jose Padillat, Majkát (lehet, ez volt a baj), trAnzKaPHka-t, a Sex Education betétdalait, a lementett kedvenc dalokat meg podcastokat. 

Remélem, csak összekevert valakivel. Vagy meg van fázva.


Amúgy meg ma reggel 8-kor Budaörsön egy kineziológusnál kezdtem a napot, este 6-kor meg egy energiagyógyász ment el tőlem, szóval igazán nem hányhatja senki a szememre, hogy nem teszek meg mindenfélét a mentális jóllétemért. A kettő között volt rengeteg online meeting, furcsábbnál furcsább problémák megoldása, elkészült egy pulled pork, blablabla. De összességében most kezd komfortosabb lenni ez a munka, már nem szorongok vasárnaponként, egyre több mindenkivel röhögcsélünk, egyre több a beszivecskézett chatüzenet a teams-en, szóval alakul ez. Csak hát 10 hónap kellett hozzá - brutál! 

Megjegyzések

  1. basszus, ez velem is megtortent nemreg, csak en a gyerekdalokra fogtam! (creusa)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyanús!! Én ismeretlenül kicsit meggyanúsítottam a spoti fejlesztőit, lehet, valamit eltoltak az algoritmusban, hogy ennyire félrelőtt az ajánlásokkal. Mert ennyire béna dalokat sem a gyerekdalok, sem a teljesen széles spektrumú egyéb zenék nem indokolnak.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év