Blogverem #8

Meredek ez a minden este riportálás, ráadásul most ugye kötelező :) és jelen életvitelemmel nehezen összeilleszthető. Most nem tudom mi van, de egyszerre van nagyon sok energiám és vagyok nagyon fáradt, valahogy összejöttek programok, amik mind nagyon szuperek, de miért így egymás hegyén-hátán? Hát nem bírom én ezt tempóval. Munkában is őrület van, közeleg egy második fontos leszállítási dátum a projektben, az mondjuk nagy különbség, hogy most valamiért nem stresszelek, hanem szuperjól érzem magam, valahogy nem fogom vissza magam, merek az lenni, úgy reagálni, úgy jelen lenni, ahogy nyugalmi állapotban tudok - és ez így sokkal jobb. A humor lett a legfőbb kellékem a munkában és ez kurvajól működik (és főként számomra váltak sokkal viccessebbé így a napok). Meg elkezdtem érezni, hogy kedvelnek sokan, meg rámírnak, meg sokkal kompetensebbnek érzem magam, mint eddig valaha bármikor (mármint itt). 

Na de, inkább arról írok, hogy ma volt a túracsajszi meglepetés szülinapja és nagyon jól sikerült és nagyon örült, meg meghatódott, meg olyanokat mondott köszönetképpen, hogy mi is sírtunk. És csodaszépek voltak a képei nagyban kinyomtatva, és annyira szivetmelengető volt, hogy az lett a végére, hogy mindenki, aki elmegy, az vegye le a falról a számára legkedvesebb képet, a művésznő dedikálta és mindenki a hóna alatt egy képpel ment haza - annyira szuper emlék! Meg szeretem azt is, hogy több korszakából volt ott 1-1 baráti kör, és aztán ezek a körök elkezdtek összeolvadni és vegyülni és csomó mindenki idegennel beszéltem.

Holnap meg megyünk reggel a kétnapos elvonulásra a kedvenc cégemmel, 15-en leszünk, de csak 5 embert ismerek. Az külön vicces, hogy nem vagyok egy nagy wellness hotel fan, alapból sosem megyek vagy nem jut eszembe, és tesóm mutatott pár éve egy vidéki kicsi kúriát, amit végülis annyira megszerettem, hogy azóta már többször voltam ott, és ez a cég is nagyon szereti ezt a helyet és mindig ide viszik a kétnapos céges programokat. És itt vannak csodás szanua szeánszok. Végülis nem lett új bikini, nem lett kisebb has meg vékonyabb comb sem, de majd fokozott humorral kompenzálok (dehogy, be leszek szarva ennyi idegen előtt és alig fogok beszélni - így szokott ez lenni).

Megjegyzések

  1. Szia Teri, meg tudod írni annak a kicsi vidéki kúriának a nevét? Pont ilyet keresek családi eseményre, és sehol sem találok:( nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Manka! A rácalmási Jankovich kúria az :) szeretettel ajánlom őket.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

hétvége

nehéz

1 hét, 1 hónap, 1 év